第三季最後一集,Adam的這首詩真是傷透了我的心。

undefined

A boy I don’t like told me to write from the heart

I didn’t know what that meant because I never knew I had one

I never knew I had a heart until you said you kissed a boy I haven’t met

Then I knew I had a heart because I thought it might stop

And when I thought my heart might stop beating

I realized it had always been there,

But it didn’t know how to feel

Until I thought about losing you

I knew we wouldn’t last forever

I was waiting for this day

But I hope we can fix things

and if we can’t

I will always thank you

for showing me I have a heart.

一個我討厭的男孩告訴我寫詩需要發自內心

我完全不懂

因為我從來沒有擁有過他所說的心

直到那天你告訴我,你親了一個我不認識的男孩

 

直到那一刻我才明白,原來我也有一顆心,

那一刻我以為它就要停止了。

當我想著心跳要停止的時候,我才恍然大悟原來它一直在那裡。

只是它不知道如何反應,

直到失去你的念頭來襲

我知道沒有永遠這回事

我一直在等著這天的到來

我還是希望可以修復我們的關係

即使我們不能

我還是會永遠感謝你

是你讓我知道我也有一顆跳動的心

(噴哭!)

 


arrow
arrow
    文章標籤
    性愛自修室
    全站熱搜

    dewdew 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()