最近開始迷上美劇:Gotham(萬惡高譚市)裡的小蝙蝠俠和貓女,網路上迷這對的好像都是小孩子居多,我這把年紀了跟人家在瘋什麼。總之,聽到幾首很不錯的歌,分享歌曲順便也分享一下 BatCat~!

Gotham S5E10昨天播出,還有放送下集預告,然後下集要等四個星期,Fox電視台整個被罵翻,討論區哀鴻遍野。哈哈!因為我還在第三季中間,所以不是特別有感。不過話說回來,如果是漫畫連載,經常這樣就動不動休一個月,真的會崩潰,而且那個愛會淡掉。(懂)

“we were just kids when we fell in love " 這不正是他們的寫照嗎~~

I found a love for me
我找到了一生摯愛
Darling just dive right in
親愛的,和我一起墜入愛河吧
And follow my lead
跟著我的腳步
Well I found a girl beautiful and sweet 
我找到一個甜美的女孩
I never knew you were the someone waiting for me
我一直不知道你就是那個在等著我出現的人
‘Cause we were just kids when we fell in love
當我們初墜入情海的時候我們都還年輕
Not knowing what it was
還不知道愛情是怎麼一回事
I will not give you up this time
這次我不會放開你的手
But darling, just kiss me slow, your heart is all I own
但親愛的,溫柔的吻我,你的心是我唯一擁有的
And in your eyes you’re holding mine
而你的眼眸中正映著我的真心
Baby, I’m dancing in the dark with you between my arms
親愛的, 把你擁在懷中在黑暗中跳舞
Barefoot on the grass, listening to our favorite song
光著腳踩在草地上,聽著我們的歌
When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath
當你說你看起來很邋遢,我呢喃低語著
But you heard it, darling, you look perfect tonight
用你聽得到的聲音說:親愛的,今夜的你非常完美
Well I found a woman, stronger than anyone I know
我認識了一個女孩,她比我認識的任何人都來得堅強
She shares my dreams, I hope that someday I’ll share her home
我跟她分享我的夢想,我希望有一天我們可以同住一個屋簷下
I found a love, to carry more than just my secrets
我找到了摯愛,她不只背負著我的秘密
To carry love, to carry children of our own
呵護著我們的愛情,養育著我們的孩子
We are still kids, but we’re so in love
我們還年輕,但是我們是這麼相愛
Fighting against all odds
突破逆境
I know we’ll be alright this time
我知道這次我們會安全沒事的
Darling, just hold my hand
親愛的,握著我的手
Be my girl, I’ll be your man
當我的妻子,讓我成為你的丈夫
I see my future in your eyes
我在你眼裡看見我的未來
Baby, I’m dancing in the dark, with you between my arms
親愛的, 把你擁在懷中在黑暗中跳舞
Barefoot on the grass, listening to our favorite song
光著腳踩在草地上,聽著我們的歌
When I saw you in that dress, looking so beautiful
當我看著你穿著那件洋裝,是這麼的美
I don’t deserve this, darling, you look perfect tonight
我配不上這一切,親愛的,今夜你看起來是這麼完美
Baby, I’m dancing in the dark, with you between my arms
親愛的, 把你擁在懷中在黑暗中跳舞
Barefoot on the grass, listening to our favorite song
光著腳踩在草地上,聽著我們的歌
I have faith in what I see
對於我所看到的一切,我有信心
Now I know I have met an angel in person
我知道我在一個人身上看見了天使
And she looks perfect
而她看起來這麼完美
I don’t deserve this
我配不上這一切
You look perfect tonight
你看起來是這麼完美


arrow
arrow
    文章標籤
    Lyrics 歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 dewdew 的頭像
    dewdew

    壹號月台 Quai n°1

    dewdew 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()