恭賀Blue Bloods裡的Jamko修成正果,本來還很擔心第九季他們結婚以後,戲是要怎麼演。看起來第十季還是有給他們很多不同的課題。剛好看到這個影片,滿滿的Jamko!(大心)

搭配的這首歌很輕鬆可愛!天啊,剛好我的歌單裡缺少這樣輕鬆甜蜜的歌曲啊啊啊~~(發現通常都是帶著悲情的歌曲居多,為什麼!)

主唱是一名英國歌手James TW (我一開始以為TW是台灣縮寫非常困惑)(James Taylor-Watts),1997年出生(!),也太年輕了吧!2014年自行發了一張EP (Just a number)開始漸漸展露頭角。(然後介紹歌手向來不是我的強項,趕快就此打住)

I didn’t mean to hurt you
我不是故意傷害你
So why’d I let you walk out the door?
我為甚麼讓你這樣轉身離去
You say that you don’t know me
你說你不瞭解我
You don’t know who I am anymore
你覺得我像是變成另一個人
But if you knew the truth, then
如果你知道真相的話
Then you wouldn’t feel insecure
你就不會那麼沒有安全感
‘Cause if I didn’t have you
如果我沒有你
I wouldn’t have nothing at all
我就什麼都沒有了
I wish you could see yourself through my eyes
希望你可以經由我的雙眼看著你自己
I always forget that you can’t read my mind
我經常忘記你無法讀取我內心的話
As long as I got you and me
只要我們在一起
Moving through this world as a two-man team
一起走遍這個世界
I’ll always have everything I need
我就擁有一切我所想要的
You don’t even realize what you mean
你根本不知道你對我有多重要
No one could fall for you quite like me
沒有人會像我這樣愛你
No one could get me so perfectly
沒有人像你這麼懂我 
You don’t even realize (Oh-oh-oh)
你根本不知道
You’re all that I need
你就是我想要擁有的一切
‘Cause I want you and me, you and me
因為我要我們在一起
I know one day we’ll look back
有一天我們會回頭看著過往
Stories on the tip of our tongues
回想起我們曾經一起經歷的事
A library full of pages
我們的故事會寫滿圖書館裡典藏的書籍,一頁又一頁
Remembering when we fell in love
回憶起我們相愛時
All of the broken hearts and the stupid mistakes
那些心碎時刻和愚蠢錯誤
Have got us to where we are, it was worth all the pain
造就了今天的我們,所有的痛苦都是值得的
Yeah, we’ll look back
我們會回頭看著過往
We’ll look back and laugh
我們會笑著回頭看著過往
**As long as I got you and me
只要我們在一起
Moving through this world as a two-man team
一起走遍這個世界 
I’ll always have everything I need
我就擁有一切我所想要的 
You don’t even realize what you mean
你根本不知道你對我有多重要 
No one could fall for you quite like me
沒有人會像我這樣愛你 
No one could get me so perfectly
沒有人像你這麼懂我
You don’t even realize (Oh-oh-oh)
你根本不知道 
You’re all that I need’
你就是我想要擁有的一切 
Cause I want you, you, you
我想要你
Me, me, me, together
和我,在一起
Oh, I want you, you, you
我想要你
Me, me, me, forever (Oh-oh-oh)
和我,永遠在一起
You and me, you and me (Oh-oh-oh)
你和我,在一起
You and me, you and me (Oh-oh-oh)
你和我,在一起 
You and me, you and me (Oh-oh-oh)
你和我,在一起 
You and me, you and me
你和我,在一起 
**(重複)

 


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 dewdew 的頭像
    dewdew

    壹號月台 Quai n°1

    dewdew 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()